Evästekäytännöstä saat lisätietoa käyttämistämme evästeistä.

Valitse haluamasi evästeet

Lisätietoa erityyppisten evästeiden käyttötarkoituksista, evästeiden keräämien tietojen käytöstä ja muusta vastaavasta saat evästekäytännöstämme.

Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta sivusto toimisi kunnolla, ja ne ovat aina käytössä, kun vierailet sivustolla.

Toimittajat Teamtailor

Nämä evästeet keräävät tietoa, joka auttaa sivuston käyttötavan ymmärtämisessä.

Toimittajat Teamtailor

Työharjoittelu

Kiinnostaako sinua työharjoittelu WWF:llä? Rekrytoimme puolivuosittain korkeakouluopiskelijoita ja vastavalmistuneita eri tiimeihimme. Harjoittelujaksoja tarjotaan säännöllisesti esimerkiksi suojelutyön, viestinnän, yksityisvarainhankinnan ja yritysyhteistyön osastoilla, talous- ja hallinto-osastolla, sekä erilaisissa projekteissa ja hankkeissa.

Harjoittelija on tärkeä

Harjoittelijoiden kokemuksia

• Heti ensimmäisestä päivästä alkaen minut otettiin aidosti osaksi tiimiä. Pääsin hyödyntämään omia vahvuuksiani ja oppimaan uutta, ja ohjaajani ja koko tiimi piti huolta, että tiesin, kuinka työpanostani arvostettiin. Hyvinvoinnistani välitettiin ja harjoittelu oli kaikin puolin onnistunut kokemus. Jään kaipaamaan pandojen lämmintä työyhteisöä.

Suojelun harjoittelija

• WWF:llä koin työpanokseni erittäin tärkeäksi ja minua kohdeltiin tasavertaisena tiimin jäsenenä harjoittelun alusta lähtien. Kuuden kuukauden aikana pääsin hyödyntämään omia vahvuuksiani ja kehittämään niitä eteenpäin, mutta myös haastamaan itseäni ammattimainen viestintätiimi tukenani. WWF:ltä sain mitä parhaat eväät tulevalle työuralleni.

Viestinnän harjoittelija

• WWF:llä harjoittelija saa vastuuta, mutta yksin ei jätetä. Parasta omassa harjoittelussa on ollut tämän lisäksi se, miten hyvin minut on otettu osaksi tiimiä ja miten mielipiteitäni sekä näkemyksiäni on arvostettu.

Kansainvälisen vaikuttamistyön harjoittelija

• Työharjoittelussa sain kokea olevani tärkeä osa WWF:ää. Osaamistani ja panostani arvostettiin, ja minua kohdeltiin tasavertaisena työntekijänä. Työilmapiiri oli aina avoin ja huumorintajuinen ja ohjaajani puolestaan asiantunteva ja lämmin.

HR-harjoittelija

WWF Suomen toimisto